Karperkoppel wedstrijd Gaasperplas

Donderdag, 25 juli 2024

AHV karper koppel wedstrijd Gaasperplas van vrijdag 23 t/m zondag 25 augustus 2024.

Stek-loting: 23 augustus, 17.00 uur.
Locatie: Langbroekpad 4, 1108 EA Amsterdam.
Prijsuitreiking: 25 augustus, 12.00 uur. Locatie: Langbroekpad 4, 1108 EA Amsterdam.
Inschrijven via ahv@ahv.nl. Inschrijfgeld per koppel € 100,00.
Niet leden € 20,00 per koppel extra.
Rekeningnummer: AHV NL30INGB0000117917
Max. aantal koppel: 12
Inschrijving staat pas vast na ontvangst van het inschrijfgeld.
De wedstrijd gaat door bij een inschrijving van min. 6 koppels. De winnaar van de wedstrijd wint in totaal een bedrag van 450,- euro! De 2de plek 300,- euro en de 3de plek 200,- euro.
Geldprijzen zijn per koppel en onder voorbehoud van het aantal inschrijvingen. Naast het prijzengeld is er een tombola met prijs voor elke deelnemer. Tijdens de tombola heeft elke deelnemer een gelijke kans op de prijzentafel. Prachtige prijzen van oa. Boezem Baits, Grade, Pole Position, Pioneer Baits, Aqua, Trakker en Raptor.

Let op! De stekken zijn niet/ slecht bereikbaar met de auto. De loopafstand ligt tussen de 50 à 300m. Een trolley of rubberboot met elektromotor voor transport wordt aangeraden. De stekken bevinden zich aan de Zuid/ Oost kant van de plas. Enkel tijdens de wedstrijd is een radiografische voerboot toegestaan.