Dag/week vergunning

• De AHV biedt aan personen die de "Amsterdamse wateren" eens uit willen proberen, de mogelijkheid dit te doen door middel van een dag/week vergunning.
  • De kosten voor deze vergunning zijn € 5,00 per dag en € 25,00 per week De week vergunning is inclusief nacht en derde hengel toestemming.
  • Wil je een dagje vissen inclusief nacht toestemming dan komt er € 5,00 per dag bij. Wil je ook gebruik maken van de derde hengel vergunning dan komt er nogmaals € 5,00 bij.
  • De vergunning is voor maximaal 7 dagen
  •  Maak het totaal bedrag over aan de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499).
  • Door het invullen van het aanvraagformulier verklaar je tevens kennis te hebben genomen van onze Privacy Verklaring
  • Let op ! Als je al direct wilt vissen vanaf de dag dat je de dag/week vergunning wil aanvragen, neem dan even contact met ons op via telefoonnummer 020-626 49 88(ma t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur) Wil je een dag/week vergunning aanvragen in het weekend (dus buiten kantooruren)  dan adviseren wij om deze vergunning bij onze wederverkopers te kopen.
   DAY/WEEK PERMIT

The AHV provides to individuals who want to try out the "Amsterdam waters", the ability to do this by a day or week permit.
The cost for this license are €5.00 per day and €25.00 per week. The week license includes night and third rod permission.

Make the total amount to the Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499).
By completing the application form you declare also have read our Privacy statement
Please note! If you immediately want to fish from the day you want to apply for the day/week permit, please contact us by calling 020-626 49 88 (Monday to Friday from 09:00 am to 17:00 hours) or buy this permit at our resellers

TAG/WOCHENKARTE

Die AHV stellt für Personen, die die "Amsterdamse Gewässer" ausprobieren wollen möglichkeit, dies mittels einer Tag/Wochenkarte.
Die Kosten für diese Lizenz werden €5,00 pro Tag und €25,00 pro Woche die Woche Lizenz Nacht und dritten Angeln Erlaubnis beinhaltet.
Möchten Sie einen Tag der Fischerei einschließlich Nacht Zustimmung, dann gibt es €5,00 pro Tag. Möchten Sie die dritte Angelschein verwenden dann kommt wieder bei €5,00.
Die Lizenz ist für bis zu 7 Tage
Machen Sie den Gesamtbetrag auf der Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 590499 0000).
Durch Ausfüllen des Antragsformulars erkläre Sie auch haben unsere Datenschutzerklärung gelesen
Bitte beachten Sie! Möchten Sie sofort ab dem Tag Fischen Sie für den Tag/Wochenkarte anwenden möchten, kontaktieren Sie uns bitte telefonisch unter 020-626 49 88 (Montag bis Freitag von 09:00 bis 17:00 Uhr)- or -Buy erlauben dies bei unseren Wiederverkäufern

ZEZWOLENIA/TYDZIEN

AHV zapewnia osobom, którzy chca wypróbowac "Amsterdamse wód", r. mozliwosc to zrobic za pomoca zezwolenia/tydzien.
Koszt tej licencji sa 5,00 € za dzien i 25,00 € za tydzien tydzien licencja obejmuje noc i trzecim uprawnien polowowych.
Czy chcesz, aby dzien polowów, w tym zgody noc, a nastepnie bedzie 5,00 € za dzien. Czy chcesz uzyc trzeciej licencji polowowej potem przychodzi ponownie o 5,00 €.
Licencja jest do 7 dni
Aby calkowita kwota na Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499).
Wypelniajac formularz zgloszeniowy, mozna zadeklarowac takze przeczytac nasze zasady zachowania poufnosci
Uwaga! Jesli chcesz natychmiast ryby z dnia chcesz zastosowac dla zezwolenia/tydzien, prosimy o kontakt z nami przez wywolanie 020-626 49 88 (od poniedzialku do piatku w godzinach 09:00 do 17:00 godzin) lub Kupie to pozwalac na naszych sprzedawców

AANVRAAGFORMULIER:

Foutmelding

Aanhef
Voorletter(s)
Achternaam
Geboorte datum
Postcode
Woonplaats
Ingangsdatum
Dag vergunning