Voorlichting "zo leer je vissen"

De A.H.V. heeft visvriendelijk vissen hoog in het vaandel staan !

Als je eenmaal met een hobby begint dan is het wel zo handig als je leert hoe je dat het beste kan doen.
De Amsterdamse Hengelsport Vereniging beschikt over allerlei folders die jou informatie geven hoe jij, je hobby naar behoren kunt uitoefenen. Daarnaast is er ook filmmateriaal die jou in de praktijk laat zien hoe je moet vissen en hoe je vissen dient te behandelen. Verder is het raadzaam om onze Vissen magazine en onze website goed in de gaten te houden, de A.H.V. houd zo door het jaar heen ook voorlichtingsavonden.

Als je alles eens goed hebt doorgenomen en je wil beginnen met vissen zorg dan dat je lid bent van de vereniging. Zonder toestemming mag je namelijk niet vissen. Tot de leeftijd van 14 jaar is er al een vergunning van € 5,00 per jaar en dan krijg je ook nog eens 5 x per jaar onze vissen magazine toegezonden !

Vissen op witvis

Wil je leren hoe je op witvis moet vissen zoals blankvoorn, brasem, kolblei en ruisvoorn klik dan hier om de folder te downloaden. Bekijk ook eens de voorlichtingsbeelden over "vissen doe je zo met de vaste stok"

Vissen op karper

Wil je leren hoe je op karper moet vissen met zelfhaak systemen klik dan hier om de folder te downloaden. Bekijk ook eens de voorlichtingsbeelden over "vissen op karper doe je zo"

Vissen op karper met de pen

Wil je leren hoe je op karper moet vissen, met gebruik van een pen of dobber, klik dan hier om de folder te downloaden.

Vissen op roofvis

Wil je leren hoe je op roofvis moet vissen zoals baars, snoek of snoekbaars klik dan hier om de folder te downloaden.
Bekijk ook eens de voorlichtingsbeelden over "vissen doe je zo met kunstaas"
Let op ! In Nederland kennen we gesloten tijden om op roofvis te mogen vissen, lees daarom de folder goed door. Daarin staat vermeld welke tijden dat zijn.
Om op roofvis te mogen vissen heb je echt de vispas nodig. Afhankelijk van je leeftijd kun je hier de contributiekosten bekijken.

Vissen met de feeder

Wil je leren hoe je moet vissen met het gebruik van een feeder zodat je brasem, blankvoorn en b.v. kolblei kunt vangen klik dan hier om de folder te downloaden.