Lid worden 2024

LID WORDEN 2023: KIJK VOOR DE MOGELIJKHEDEN OP DEZE PAGINA

Vul het aanvraagformulier in en klik op verzenden. Of bel (020) 626 4988. Maak de eerste keer zelf het contributiebedrag over naar de Amsterdamse Hengelsport Vereniging, op rekening NL84 INGB 0000 590499. Binnen enkele dagen ontvang je een, voor een maand geldige, tijdelijke vergunning waarmee je direct kunt vissen. De VISpas krijg je binnen een maand thuisgestuurd. Als je vandaag al wilt vissen haal dan je vergunning bij één van onze wederverkopers of via ideal of op het verenigingskantoor van de AHV aan de Beethovenstraat 178.

Door het invullen van het aanvraagformulier via internet of bij een van onze verkooppunten verklaar je kennis te hebben genomen en akkoord te zijn met de verenigingsstatuten, huishoudelijk reglement en de privacy verklaring van de Amsterdamse Hengelsport Vereniging.

Jeugdvergunning € 0,00
(categorie tot 14 jaar 1 hengel)
Jeugd VISpas

(categorie tot 14 jaar 2 hengels)
Junior VISpas*

(categorie 14 tot 18 jaar 2 hengels)
VISpas*

(categorie vanaf 18 jaar 2 hengels)

Na het eerste jaar is de contributie voor de Jeugd VISPAS € 18,00 (automatische incasso) of € 20,50 (factuur)
de Junior VISPAS € 27,50 en de VISPAS € 42,50 bij automatische incasso en € 31,00 of € 45,00 bij betalen op factuur.

Vraag je een nieuw lidmaatschap aan, dan dien je de eerste keer zelf het contributie bedrag aan ons over te maken.

Ben je al lid van een andere hengelsportvereniging? Dan heb je recht op teruggave van een deel van de afdracht. De hoogte van dat bedrag is afhankelijk van bij welke Federatie je `hoofdvereniging` hoort. Ben je al lid (Junior VISpas of VISpas) van een vereniging die is aangesloten bij de federatie, dan krijg je € 14,00 terug. Na ontvangst van de 2e vispas kun je dat doen via deze link, dubbele afdracht.

Let op
De Amsterdamse Hengelsport Vereniging hanteert net als andere verenigingen een opzegtermijn ! Dit houdt in dat een opzegging voor 1 oktober van een bepaald jaar in het bezit moet zijn van het bestuur, dit mag schriftelijk of via e-mail gebeuren.