Verenigingsblad VISSEN

Vijf maal per jaar geeft de AHV een full colour verenigingsblad uit voor haar leden: VISSEN magazine.

Een blad vol verenigingsnieuws en informatie over sportvisserij. VISSEN magazine is het officiële orgaan van de AHV: regelmatig worden er nieuwe of aangepaste regelingen in gepubliceerd, waarvan vissers aan de waterkant geacht worden kennis te hebben genomen.

De teksten en fotografie voor het blad worden grotendeels vanuit de eigen vereniging gemaakt. Een redactiecommissie zorgt, in overleg met het bestuur, dat de leden iedere keer weer een mooi blad op de deurmat vinden. Gastschrijvers - vaak `bekende` hengelaars - verzorgen regelmatig spannende en interessante hoofdartikelen.

Alle edities van VISSEN zijn vanaf juli 2011 via het menu te downloaden als PDF.

De Pdf's zijn te openen met Adobe Reader.