Vergunning parken 65+

• De park vergunning 65+ kost € 1,50 en is voorbehouden voor 65+ inwoners van Amsterdam. Hiervoor hoeft u geen lid te zijn van de vereniging. Als u deze via onderstaand formulier bestelt dient u € 2,50 extra overmaken voor administratie- en portokosten. Bij het afhalen van de park vergunning 65+ op het AHV-kantoor is deze dus € 2,50 goedkoper.
  • De parkvergunning is geldig in de navolgende parken, Sarphatipark, Oosterpark, Beatrixpark (niet het water tussen de stuw en houten brug in de richting van de vijver, alsmede de vijver zelf) Vondelpark, Flevopark (met uitzondering van de boezem bij het gemaal), Noorderpark, Erasmuspark, Amstelpark(niet de vijver achter Amstelrust) en het Westerpark.
  • Maak het totaalbedrag van € 4,00 over aan de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499).
  • Bij Nummer Legitimatiebewijs kunt u het nummer gebruiken van de AOW-kaart of Pas 65.
Door het invullen van het aanvraagformulier verklaard u kennis te hebben genomen van onze Privacy Verklaring

AANVRAAGFORMULIER:

Foutmelding