Enthousiaste vissers gezocht

Donderdag, 29 november 2018

Stichting Viscentra gehandicapten zoekt enthousiaste vissers!

Wij zoeken enthousiaste vissers, die wat tijd voor een ander over hebben. Wij zoeken vooral mensen die op doordeweekse dagen minstens 2 dagen per maand beschikbaar zijn en op korte termijn kunnen inspringen.
Woont u in Amsterdam of Abcoude en omgeving? Heeft u kennis van en ervaring in het (wit)vissen? Dan is dit vast iets voor u!

Wij van Stichting Viscentra Gehandicapten willen het gehandicapten en ouderen mogelijk maken op een veilige en beschermde plek te kunnen vissen. Daartoe beschikken wij over een aangepast Viscentrum bij het Fort Abcoude, met speciaal daarvoor aangelegde vissteigers. Het visbestand in de fortgracht bestaat voornamelijk uit voorn, zeelt, brasem en karper.

Om dit mogelijk te maken hebben wij behoefte aan enthousiaste vissers, die onze bezoekers met het vissen kunnen helpen. Uw inzet maakt het mogelijk voor gehandicapten en ouderen om een fijne visdag te beleven. De Stichting bestaat uitsluitend uit vrijwilligers.

Waarom zou u zich aanmelden?
U kunt uw kennis en ervaring met anderen delen;
U bouwt nieuwe sociale contacten op;
U combineert uw hobby met het helpen van uw medemens;
U bent op een prachtige locatie;
Uw reiskosten worden vergoed.

Meer informatie?
Of nog beter, aanmelden als vrijwilliger?
Mail uw naam en telefoonnummer naar
planviscentrum@gmail.com en wij bellen u snel terug.

Zie ook: www.viscentrumgehandicapten.nl