Wist u dat de hengelsportvereniging...

Donderdag, 25 september 2014

een prachtig onderkomen heeft aan de Sloterplas.

Vanaf deze locatie worden er door het jaar heen allerlei activiteiten georganiseerd, zoals viswedstrijden, knoopavonden, hengelsport beurzen etc.

Gaat u eens kijken op deze prachtige locatie of bel even met de A.H.V. voor meer informatie.

De bereikbaarheid van ons onderkomen aldaar is als volgt;

Hoe kom ik bij de A.H.V. aan de Sloterplas?

Openbaar vervoer

Trein tot station Lelylaan, vanaf daar met de tram 1 of 17 (zowel vanuit het centrum en vanaf Osdorp). Tram 1 / 17 uitstappen halte Piet Wiedijkstraat, trap af en rechtsaf tot het water. Bij het water rechtsaf eerste mogelijkheid links de brug over, aangekomen op een parkeerplaats ziet u de A.H.V. aan de Sloterplas.
Bus 19 halte Comeniusstraat, loop vanaf de halte het Colenbranderhof in (zie borden Watersportcentrum aan de lantarenpalen). Brug oversteken aangekomen op een parkeerplaats ziet u de A.H.V. aan de Sloterplas.

Auto

Ring A10 afslag S106.
Vanuit de richting Coentunnel bij de verkeerslichten rechtsaf de Cornelis Lelylaan op.
Vanuit de richting RAI bij de verkeerslichten linksaf de Cornelis Lelylaan op.
Na de verkeerslichten (onder station Lelylaan) direct rechtsaf, aan het eind bij de stopborden rechts. Bij de verkeerslichten linksaf, aan het eind van deze weg rechtdoor een woonwijk in (Colenbranderhof). Na een 4 tal drempels rijdt u over een brug, aangekomen op een parkeerplaats ziet u de A.H.V. aan de Sloterplas.

LET OP!! Gebruik u een navigatie systeem? Toets dan Colenbranderhof in op uw navigatiesysteem en als u het Colenbranderhof in rijdt volgt u de borden aan de lantaarnpalen met Watersportcentrum Sloterplas erop.