Algemene Leden vergadering 13 juni 2024

Donderdag, 4 april 2024

UITNODIGING EN VOORLOPIGE AGENDA ALGEMENE LEDEN VERGADERING

Op donderdag 13 juni 2024 om19.00 uur (zaal open om 18.00 uur) zal de Amsterdamse Hengelsport Vereniging haar Algemene leden vergadering houden in het,
clubgebouw van:
Honkbalvereniging De Vliegende Hollanders
Wimbledonpark 2
1185 XN Amstelveen

•Opening en mededelingen
•Conceptnotulen ALV 13-04-2023
•Statutenwijziging *
•Verkiezing kascontrole commissie
•Voortgang verhuizing en tijdelijke kantoorruimte
•Voortgang AHV naar digitaal
•Benoeming twee leden ter lezing notulen
•Rondvraag
•Sluiting

Elk AHV lid kan agendapunten inbrengen, deze dienen 14 dagen voor aanvang van de vergadering in het bezit te zijn van het bestuur (via ahv@ahv.nl)
De Algemene vergadering is toegankelijk voor leden, vergunninghouders of begunstigers, op vertoon van de AHV Vispas 2024 met uitzondering van leden of vergunninghouders die geschorst zijn.

Na afloop van de Algemene vergadering zal tevens de Ledenraadsvergadering worden gehouden op dezelfde locatie.
Normaal is deze in mei, echter vanwege alle perikelen rondom de a.s. verhuizing is uit praktisch overweging besloten de vergadering ook op deze dag in te plannen.

De ledenraadsleden worden d.m.v. een email uitgenodigd en geïnformeerd over de agendapunten.