Algemene online Leden Vergadering 27 mei 2021

Woensdag, 21 april 2021

DONDERDAG 27 mei 2021: ALGEMENE VERGADERING

Beste leden van de AHV,

Nog altijd heerst het virus en moeten wij ons aanpassen. Nog altijd kunnen wij niet fysiek bijeen komen, zeker niet in de context van een Algemene Vergadering. Maar het is wel noodzakelijk dit op korte termijn te gaan doen, want er zijn een aantal belangrijke zaken, zoals de verkiezing van de nieuwe Ledenraad.

De Algemene Vergadering van donderdag 27 mei 21 zal dus online plaatsvinden en is alleen toegankelijk voor leden van de AHV die zich tijdig hebben aangemeld. De aanmelding sluit voor 8 mei en u kunt zich aanmelden middels een email aan ahv@ahv.nl onder vermelding van uw AHV-vispasnummer! Indien u tegen deze wijze van vergaderen bezwaar heeft vernemen wij dat graag, onder vermelding van de redenen, van u.

Notulen Algemene Vergadering 11 oktober 2018
Het verslag van deze vergadering is beschikbaar als download op de website van de AHV en wordt, op verzoek, toegezonden na aanmelding voor deelname.

Schriftelijke vragen
Eventuele schriftelijke vragen dienen voor 13 mei ingediend te worden.

Kandidaatstelling Ledenraad
Er wordt een nieuwe Ledenraad gekozen en alleen kandidaten die vóór 13 mei hun kandidaatstelling/bereidverklaring hebben ingediend, zijn verkiesbaar. Alle leden met een minimum leeftijd van 16 jaar kunnen zich kandidaat stellen.
Het formulier kunt u hier downloaden > KANDIDAATSTELLINGSFORMULIER<

• Opening
  • Mededelingen
  • Notulen Algemene Vergadering 11 oktober 2018
  • Benoeming 2 leden ter lezing van de notulen
  • Verkiezing Ledenraad
  • Benoeming commissie van Beroep
  • Verkiezing Kascontrole commissie
  • Rondvraag
  • Sluiting

Indien u zich op de juiste, bovenvermelde wijze heeft aangemeld, krijgt u tijdig de link tot deelname aan de digitale Algemene Vergadering per email toegezonden.