Nieuws van ons bestuur

Dinsdag, 14 april 2020

Bijzondere tijden vragen om bijzondere maatregelen

Het is voor ons allen een vreemde periode waarvan het einde nog lang niet in zicht is.
Een onzekerheid, die wij nu hoe dan ook, gelaten moeten ondergaan, maar daar wel samen uit zullen komen.
Naast onze gezondheidszorg is er de economische kant van het virusverhaal, die velen van ons raakt.
De ondernemers, onze hengelsportverkopers, waarvan de kosten gewoon door blijven lopen, terwijl de mensen weinig durven/kunnen uitgeven.
Verder, de mensen zelf, noodgedwongen thuis zitten en financieel moeten inleveren zijn gedwongen keuzes, waar niemand invloed op heeft. Daarentegen voldoende vrije tijd en telkens rekening houden met de Corona maatregelen van onze regering.
Onze hengelsportvereniging zit midden in deze maatschappij en staat bekend om haar verantwoordelijkheidsgevoel om te zorgen voor degenen die ons vertrouwen, juist nu het ons allen zwaar valt.
Het bestuur heeft over deze voor eenieder onzekere moeilijke periode van gedachten gewisseld en wil als Amsterdamse Hengelsport Vereniging een bijdrage leveren om de Coronalast enigszins te verlichten.
Voor degenen, die de dagelijkse sleur willen ontsnappen en op een verantwoorde manier de natuur willen opzoeken, biedt een bezoek langs de waterkant met een simpele hengel in de hand een uitkomst.
De schoonheid van onze Amsterdamse natuur en even alles om je heen doen vergeten. Je hebt daar ook niemand anders bij nodig om dit te kunnen doen.
Om onze medemensen hiertoe in staat te stellen en de drempel voor het vissen te verlagen, heeft het bestuur besloten om met ingaande van 14 april 2020 de aanschaf van een nieuwe jaarvergunning 2020 (nieuwe leden dus) tijdelijk te verlagen tot €32,50.
De maatregel geldt tot 1 juli 2020

"Bijzondere tijden vragen immers om bijzondere maatregelen."

Tot slot, zorg goed voor elkaar en onze mooie Amsterdamse hengelsport wateren.