Gratis goodiebag voor nieuwe jeugd en junior Vispas leden

Zondag, 1 maart 2020

Gratis goodiebag * voor nieuwe jeugdleden

Ben je niet ouder dan 17 jaar?
Als je lid wordt van de Amsterdamse Hengelsport Vereniging dan kun je een gratis goodiebag bij ons ophalen.
De goodiebag bestaat uit een leuke AHV cap en een onthaakmat, die vanaf 1 januari 2020 op onze wateren verplicht is bij karper en roofvissen, een mooie waterkaart en informatie materiaal "Vissen doe je zo".
Lijkt het je leuk om een gratis goodiebag in ontvangst te nemen? Wordt dan lid van de AHV.
Het lidmaatschap kun je aanvragen via: JEUGD/JUNIOR VISPAS AANVRAGEN of gewoon langskomen op ons kantoor.
(let op! om praktische redenen is de bag niet op te halen bij onze andere verkooppunten)

* zolang de voorraad strekt

De goodiebag is na het regelen van jouw lidmaatschap af te halen bij de AHV - Beethovenstraat 178 - 1077 JX Amsterdam (geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur)