Wijziging verenigingsbepalingen

Maandag, 18 november 2019

per 1 januari 2020

de nieuwe verenigingsbepalingen.

De A.H.V. heeft visvriendelijk vissen hoog in het vaandel staan, dat is dan ook de reden dat per 1 januari 2020 de verenigingsbepalingen als volgt zijn aangepast:

• is het gebruik van een onthaakmaat voor karpervissers verplicht gesteld.
  • is het gebruik van een leefnet verboden, met uitzondering van de door de AHV toegestane wedstrijd dagen
  • tijdens het roofvissen dient men een onthaak en kniptang te bezitten en te gebruiken

Als je eenmaal met een hobby begint dan is het wel zo handig als je leert hoe je dat het beste kan doen.
De Amsterdamse Hengelsport Vereniging beschikt over allerlei folders die jou informatie geven hoe jij, je hobby naar behoren kunt uitoefenen. Daarnaast is er ook filmmateriaal die jou in de praktijk laat zien hoe je moet vissen en hoe je vissen dient te behandelen. Verder is het raadzaam om onze Vissen magazine en onze website goed in de gaten te houden, de A.H.V. houd zo door het jaar heen ook voorlichtingsavonden.
Op deze pagina kun je de diverse folders downloaden en vind je alle informatie over hoe je moet vissen en hoe je de vis behoort te behandelen.

Wil je de informatie in de praktijk zien
Klik hier voor diverse filmpjes over vissen met de vast stok.
Klik hier voor diverse filmpjes over vissen doe je zo op karper.
Klik hier voor de andere filmpjes over vissen doe je zo !