Verslag AHV Voorjaarskoppel Amstel (4)

Maandag, 29 april 2019

Wout Versluis en John Vallenduuk winnen AHV Voorjaarscompetitie in de Amstel.

De voorspelde regen bleef, op een paar spetters na, uit, de temperatuur ging iets omhoog en de wind werd minder, waardoor het toch nog goed toeven aan de Amstel tijdens de 4e en laatste dag van de door de Amsterdamse Hengelsport Vereniging georganiseerd Voorjaarscompetitie.
Dat ook de vis wilde meewerken was een extra bonus: in totaal is vandaag ruim 1157 kg vis gevangen en was daarmee de beste van de 4 vwb de totaalvangst van 4000 kg! Het getuigd maar weer wat een geweldig viswater de Amstel is!
Voor de laatste en beslissende dag waren er nog een 10-tal kanshebbers op de eindoverwinning: uiteindelijk gingen Wout Versluis en John Vallenduuk met 4 punten en 103.960 gr. met de winst aan de haal, op de 2e plaats gevolg door Jack Valkenburg en Jan Renes met 88.140 gr. en als 3e op het podium Arnout van de Stadt en Danny van de Ende met 6 punten en 102.260 gr. Van harte proficiat!!!
Ook alle overige winnaars van dag- poule- en eindprijzen gefeliciteerd!

De winnaars van de competitie Versluis-Vallenduuk stelden hun winst veilig door de overall en vakwinst in vak B met 38.760 gr. Vak C Bos-Vork met 34.400 gr. Vak A ging naar Pansier-Hermsen met 33.900 gr. en tenslotte vak D was een prooi voor Valkenburg-J. Renes met 31.340 gr.