AHV lidmaatschap geeft je toegang tot een aantal topwateren

Maandag, 18 november 2019

Wist je dat? De Amsterdamse Hengelsport Vereniging een hele reeks wateren exclusief in beheer heeft waar uitsluitend gevist mag worden door AHV leden! Een van die wateren is de Bosbaan.

Veel karpervissers hebben afgelopen jaren de weg al weten te vinden naar dit fantastische viswater. Dat er ook veel roofvis en witvis te vangen is, is een stuk minder bekend. Kan best wel eens een idee zijn om er eens een hengeltje uit te gaan gooien in 2020?

Check dus goed de visplanner of word gewoon lid van de Amsterdamse Hengelsport Vereniging, zodat je ook op deze wateren mag vissen in 2020!

Voor meer info verwijzen wij je graag door naar de infopagina over het lidmaatschap van de AHV.