Update Bosbaan

Woensdag, 8 november 2023

24 uurs karperwedstrijd (11 + 12 november 2023) afgelast

De Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV), heeft herhaaldelijk vragen gesteld over de balisage op de Bosbaan. Tot op heden hebben wij nog geen antwoord gekregen. Nu blijkt dat door personele problemen onnodig vertragingen zijn opgelopen met het verwijderen van de ballen in de Bosbaan. Wij snappen dat de leden teleurgesteld zijn omdat zij gehoopt hadden veel eerder hun vislijnen te kunnen uitwerpen. Met tegenzin zijn wij helaas genoodzaakt de geplande wedstrijd van aankomend weekend te annuleren.
Men heeft ons laten weten dat vanaf volgende week donderdag de Bosbaan volledig vrij is van ballen. Is de verwijdering van de ballen eerder gereed, dan zullen wij dat bekendmaken op onze social media kanalen. Let wel, de gemeente Amsterdam deelt mede dat het “onder voorbehoud” zal plaatsvinden.
Overigens heeft de AHV als alternatieve locatie de dagvergunning voor de kweekvijvers gratis gemaakt. De dagvergunning dient wel aangevraagd te worden.