Rabo ClubSupport 2023

Zaterdag, 14 oktober 2023

Deelname van de AHV aan de Rabo ClubSupport 2023

De coöperatieve Rabobank geeft ieder jaar een deel van haar resultaat terug aan verenigingen. En zet haar kennis en haar netwerk in om clubs toekomstbestendiger te maken.
Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom helpt de Rabobank hen graag met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren. De stemcampagne van Rabo ClubSupport zit erop. Van 4 t/m 26 september 2023 konden leden stemmen op hun favoriete club of vereniging. De Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV) heeft zich ook opgegeven voor Rabo ClubSupport en dat resulteerde in een bedrag van bijna 1000 euro! Vanmiddag werd de cheque door Erik Versnel, directeur van Coöperatieve Rabobank Amsterdam, overhandigd aan Ron Stoorvogel, voorzitter van de Amsterdamse Hengelsport Vereniging. De AHV is erg blij met dit geldbedrag en beschouwt het als een erkenning voor het goede werk dat zij voor haar leden doet. Daarom ook dank aan de leden die op hun hengelsportvereniging hebben gestemd. Het geldbedrag zal goed besteed worden, namelijk voor de jeugd uit achtergestelde wijken om ze van de straat te houden. Voor dit project zal de AHV de komende tijd aandacht geven op Social Media.
De AHV dankt nogmaals de Rabobank en zal zich volgend jaar weer opgeven voor deelname.

#amsterdamsehengelsport
#AHV