DREIGEND HENGELSPORT VERBOD AMSTERDAM

Dinsdag, 29 augustus 2023

ALARM! ALARM! ALARM! ALARM! ALARM! ALARM! ALARM!

DREIGEND HENGELSPORT VERBOD IN AMSTERDAM!!!

Kom donderdag 7 september 9.00 uur massaal naar de Willem Kraanzaal in de Stopera, en kom op voor de hengelsport voordat het te laat is!
De Partij voor de Dieren dient dan een herzien wetsvoorstel in om sportvissen in Amsterdam te verbieden. Als het voorstel wordt aangenomen door de gemeenteraad, dan is het afgelopen met de hengelsport in Amsterdam.

*Laatste kans*
De raadscommissievergadering op 7 september is de laatste gelegenheid dat we inhoudelijk van ons kunnen laten horen. Hier zullen de AHV en twee andere bevlogen sportvissers, waarschijnlijk Hans Sibbel (alias Lebbis) en Juul Steyn, inspreken.

* Publieke tribune vol sportvissers*
Het zou geweldig zijn als we de publieke tribune helemaal vullen met betrokken sportvissers en zo laten zien dat we onze manier van leven niet zomaar laten afpakken! Dus als de hengelsport je lief is, zorg dan dat we donderdag 7 september om 9.00 uur massaal aanwezig zijn in de Willem Kraanzaal in de Stopera, Amstel 1 in Amsterdam!

DELEN VAN DIT BERICHT WORDT ZEER OP PRIJS GESTELD

Hier kun je meer informatie, inclusief het onzalige initiatiefvoorstel vinden: https://amsterdam.raadsinformatie.nl/vergadering/1139197