Jeugdkampioenschappen van Amsterdam (Cor de Vijlder bokaal)

Donderdag, 6 oktober 2022

*WORD JIJ DE AHV JEUGDKAMPIOEN 2022?*

Op zaterdag 15 oktober organiseert de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV) de Jeugdkampioenschappen!

Ben jij tussen de 9 en 17 jaar? Dan kun je tijdens de AHV Jeugdkampioenschappen 2022 al jouw skills aan de waterkant laten zien!
Er wordt uitsluitend gevist met de materialen (hengels, aas, etc.) die de AHV beschikbaar stelt voor de deelnemers.
Er zijn te gekke prijzen te winnen, er is een uitgebreide lunch aanwezig en de winnaar gaat naar huis met de Cor de Vijlder bokaal!

AANMELDEN

Inschrijven is kosteloos en kan t/m 12 oktober door te mailen naar ahv@ahv.nl met onderwerp “Inschrijving Jeugdkampioenschappen”, vermeld in de mail even jou naam en geboortedatum en maak daarmee kans op de te gekke prijzen en de Cor de Vijlder bokaal!
Het maximaal aantal deelnemers is gesteld op 20 VOL=VOL!

LOCATIE

De jeugdkampioenschappen vinden traditiegetrouw plaats nabij het verzamelpunt AHV Kantoor - Beethovenstraat 178 te Amsterdam.

• Verzamelen: 10:00 - 10:15
  • Instructies en stekloting: 10:15 - 11:00
  • Wedstrijd: 11:00 - 14:00
  • Prijsuitreiking: 14:30 - 15:00

We hopen jullie allemaal te zien op deze toffe wedstrijddag!
Visrijke groeten,
AHV Jeugdbestuur ❌❌❌

Het programma is onder voorbehoud en mag door de organisatie ten allen tijde worden gewijzigd.