Hengelsport beurs

Woensdag, 30 juni 2021

Beste AHV leden,

We kunnen binnenkort weer terug naar onze “oude” bewegingsvrijheid nu de overheid meer versoepelingen aankondigt. Ondanks de Coronacrisis konden wij in de buitenlucht optimaal genieten van onze hobby. Sportvissen is een buitensport en gaf de sportvissers meer vrijheid dan andere sporten. Maar ontspannen slenteren op hengelsportbeurzen hebben we helaas moeten missen door de strenge regelgevingen van de overheid en RIVM. Het zou fantastisch zijn om weer een hengelsportbeurs te kunnen bezoeken!

De AHV vraagt zich af of daar behoefte aan is. Met name een kleinschalige ruil- en occasionbeurs in Amsterdam. De AHV is bereid de organisatie voor haar rekening te nemen. En wilt dat graag doen in samenwerking met lokale hengelsportwinkeliers en hengelsport gerelateerde bedrijven. Laat weten of jij daar ook iets voor voelt. Denk mee met de AHV, is een kleine ruil- en occasionbeurs haalbaar? Waar kunnen we die houden? Kom met suggesties zoals locaties, thema’s, vrijwilligers etc. Brainstormen kan geen kwaad want een beurs organiseren vergt tijd en inspanning. Iedere suggestie is daarom van harte welkom. Dus mail naar ahv@ahv.nl