Vergunning 3 dagen

• De AHV biedt aan personen die de "Amsterdamse wateren" eens uit willen proberen, de mogelijkheid dit te doen door middel van een drie daagse vergunning.
  • De kosten voor deze vergunning zijn € 15,00 als je deze aanvraagt via onze website en € 12,50 op ons verenigingskantoor. De drie daagse vergunning wordt afgegeven voor drie aaneengesloten dagen. Het geeft toestemming om in de door jou gekozen periode met twee hengels overdag te mogen vissen in de Amsterdamse wateren. (Dus geen nachtvissen, dit is voorbehouden voor leden van de A.H.V.)
  •  Maak het totaalbedrag van € 15,00 over aan de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499).
  • Indien je binnen een periode van 30 dagen zou besluiten om toch gebruik te willen maken van een volledig lidmaatschap dan zal de A.H.V. € 10,00 in mindering brengen op de lidmaatschapskosten.
  • Door het invullen van het aanvraagformulier verklaar je kennis te hebben genomen van onze Privacy Verklaring
  • Let op ! Als je al direct wilt vissen vanaf de dag dat je de 3 daagse vergunning wil aanvragen, neem dan even contact met ons op via telefoonnummer 020-626 49 88(ma t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur)

Foutmelding

Aanhef