Zaterdag 15 mei AHV Jeugd Workshop (VOL)

Donderdag, 8 april 2021

Het maximale aantal deelnemers is bereikt.
Door de enorme belangstelling hebben we helaas ook een aantal leden moeten teleurstellen.
Niet getreurd, we zullen z.s.m. een nieuwe jeugd clinic houden. Let dus vooral op onze website, facebookpagina en onze vissen magazine.

AHV Hengelsport workshop voor de jeugd op zaterdag 15 mei

Op zaterdag 15 mei 2021 geeft de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV) een workshop voor haar jeugdige leden.
Ook niet-jeugdleden zijn harte welkom. Wat kun je tijdens deze workshop verwachten?

Ervaren medewerkers en vrijwilligers van de AHV zullen al je vragen over sportvissen beantwoorden. Zoals roofvissen, karpervissen, witvissen enz. Je leert onderlijnen maken, haakjes aan de lijn vastknopen, werptechnieken en de zorg hoe om te gaan met de vissen zelf en de natuur etc. Het benodigde materiaal wordt door de AHV gratis beschikbaar gesteld. Je hoeft dus zelf niets mee te nemen dan alleen jouw goede humeur. Op deze dag leer je hoe je je kansen op een veilige verantwoorde manier, om meer en grotere vissen te vangen, kunt vergroten. Je bent van harte welkom op deze gezellige dag met jouw leeftijdgenootjes.
Uiteraard gaat de AHV workshop alleen door als de RIVM maatregelen het toelaten. Mocht om overheidsredenen de workshop op 15 mei toch niet kunnen doorgaan, dan zal uitgeweken worden naar een andere datum. Daarover zal je tijdig geïnformeerd worden. Let tegen die tijd dus ook goed op de informatie op onze Facebook pagina e/o de AHV website.
Deelname kost slechts € 5,00. Je krijgt een gratis lunch, het vismateriaal ter beschikking en aan het einde van de dag krijg je ook nog een AHV goody bag mee. Wij zien jou en jouw vriendjes dan graag tegemoet op onze AHV jeugd clinic.

Aanmelden voor dit evenement doe je telefonisch via 020-6264988), via een e-mail (ahv@ahv.nl) of langs komen bij ons kantoor aan de Beethovenstraat 178 te Amsterdam (tram 5, halte Prinses Irenestraat)

Datum: zaterdag 15 mei 2021 Tijd: inloop vanaf 10.00 uur. Einde clinic 15.00 uur

Locatie: AHV clubhuis aan de Christoffel Plantijngracht 1 op het Watersporteiland de Sloterplas (naast de kanovereniging)
Kosten: € 5,00 over te maken op rekeningnummer NL30INGB0000117917 t.n.v. de Amsterdamse Hengelsport Vereniging. Gelieve onder vermelding van; naam en jeugdclinic 15 mei

Tot ziens aan de waterkant en noteer de datum alvast in jouw agenda.

De Amsterdamse Hengelsport Verenging “als de natuur en vissen jouw passie is"