Hengelsport en botenbeurs

Vrijdag, 8 november 2019

met korting naar de beurs

Hengelsport- en Botenbeurs 2019 dé beurs voor de roof-, karper- en zeevisser

Wegen succes is onze Early Bird Deal verlengd. Je hebt nog t/m dinsdag 12 november de kans om je tickets voor de Hengelsport- en Botenbeurs te kopen voor €9.95,- excl €1,- servicekosten. Bestel hier je ticket.

De Hengelsport- en Botenbeurs, die van vrijdag 29 november tot en met zondag 1 december in de Jaarbeurs in Utrecht gehouden wordt, is de belangrijkste beurs voor de fanatieke roofvisser, karpervisser en zeevisser. De nieuwste ontwikkelingen op het gebied van boten, buitenboordmotoren, hengels, werpmolens, werpreels, lijnen, kunstaas en accessoires zijn hier te zien. Hieronder lichten we alvast een klein tipje van de sluier op van wat er op de beurs aan nieuwe producten te zien zal zijn.

Extra vangkracht
Prorex, het roofvisprogramma van Daiwa, kent naast nieuwe introducties in hengels ook weer nieuwe kunstaasjes. Dit jaar introduceert Daiwa de Prorex Craw in twee maten. 9,5 en 12,5 cm en in zes succesvolle kleuren. De Craws worden geleverd in hersluitbare zakjes waaraan garnalenmeel is toegevoegd.
Predox, het roofvismerk van groothandel Albatros Hengelsport, brengt een aantal nieuwe producten mee naar de beurs, waaronder de nieuwe Comet Flies, de Predox Dropshot kits en de Predox Noisy Billys. Albatros Hengelsport zal verder aanwezig zijn met het volledige Keitech assortiment en de nieuwe exclusieve kleuren.
De betere roofvisser kent ons al, maar mocht dit niet het geval zijn dan is een bezoek aan de stand van Weebass en het Predator Team ‘de Weebasstards’ zeker de moeite waard! We zijn er weer, dit keer groter, actiever en met een demotank. De topper voor 2019/2020 is met zekerheid de Weebass range aan softbaits.

Natuurlijke imitaties
TwinLures Zwitserland produceert levensechte, unieke hardbaits op basis van natuurlijke prooivissen. De range bestaat op dit moment uit diverse formaten pluggen, crankbaits en stickbaits, die blankvoorns, ruisvoorns en houtingen imiteren. Het kunstaas van TwinLures Zwitserland is inmiddels te koop in geheel Europa.
Ook voor de roofvissers heeft Cordes Travel visreizen weer van alles te bieden, in het programma snoekvissen in Ierland en Zweden, waar het gaat om de aantallen snoek en snoekbaars, prima visboten, mooie rustige visgebieden en een prachtige natuur. Voor die vissers die wat groters zoeken bieden we steurvissen in Canada aan en daar geven we echt steurgarantie!

Hengelsport- en Botenbeurs 2019 feiten:
Waar: Jaarbeurs Utrecht
Wanneer: Vrijdag 29 november t/m 1 december 2019
Openingstijden: dagelijks 10:00 – 17:00 uur

• Groot aanbod nationale en internationale hengelsportbedrijven
• 20.000 m² beursoppervlak
• Diverse nationale en internationale exposanten
• Grootste hengelsportbeurs van Europa
• Website: http://www.hengelsportbeurzen.nl
• Bestel hier jouw ticket https://hengelsportbeurzen.nl/nl/online-ticket