Jeugdkampioenschap van Amsterdam

Maandag, 26 augustus 2019

Aankondiging Jeugdkampioenschap van Amsterdam 2019

Op zondag 8 september 2019 organiseert de Amsterdamse Hengelsport Vereniging het Jeugdkampioenschap van Amsterdam. De wedstrijd wordt gehouden in het Beatrixpark nabij het verenigingskantoor aan de Beethovenstraat en duurt van 9.00 uur tot 13.00 uur. Verzamelen en uitreiken wedstrijdkaarten vanaf 8.30 uur op de Beethovenstraat 178 te Amsterdam.

Er wordt gevist in drie leeftijdscategorieën, te weten:
Groep A: 7 tot en met 10 jaar - Groep B: 11 tot en met 14 jaar - Groep C: 15 tot en met 18 jaar

Gevist wordt er op lengte. Snoek, snoekbaars en paling tellen niet mee!

Wil je hieraan deelnemen, meld je dan op tijd aan, het aantal deelnemers is namelijk gesteld op maximaal 30. Voor aas en voer wordt gezorgd. Wat neem je zelf mee? Je lidmaatschapsbewijs, een emmertje, vaste hengel en een schepnet. Dit kampioenschap is geheel gratis en uitsluitend voor Jeugdleden van de AHV. De beste drie vissers per categorie ontvangen eremetaal.

Aanmelden kan tot en met woensdag 4 september 2019 voor 13.00 uur bij de Amsterdamse Hengelsport Vereniging – 020 – 626 49 88 of ahv@ahv.nl – Geef hierbij je naam, geboortedatum en lidmaatschapsnummer door.