AHV mededeling

Donderdag, 14 maart 2019

De karperwedstrijd op de Bosbaan van aanstaande zaterdag 16 maart komt te vervallen i.v.m. de verwachte weersomstandigheden.
Deze wedstrijd zal verplaatst worden naar het weekend van 6/7 april en wordt omgezet in een 24 uurs karperwedstrijd op de Bosbaan van zaterdag 6 april 10:00 uur tot zondag 7 april 10:00 uur. Daarmee komen de oorspronkelijke beide competitie wedstrijden te vervallen!

Al ingeschreven?
Deelnemers aan de vervallen wedstrijd van 16 maart, die ook graag aan de 24-uur wedstrijd willen meedoen, hoeven verder niets te doen en vissen automatisch mee op 6 en 7 april! Deelnemers die zich voor de wedstrijd van 16 maart hebben teruggetrokken en vissers die zich nog niet hebben ingeschreven dienen zich (opnieuw) in te schrijven om aan de 24-uurs karperwedstrijd deel te nemen! We hanteren een maximum aantal van 40 deelnemers, schrijf je dus op tijd in en vergeet het inschrijfgeld niet gelijk over te maken. Zo ben je verzekerd van een plek op de Bosbaan tijdens de wedstrijd.
Meedoen? Schrijf je in via:email: ahv@ahv.nl of bel met de AHV via telefoon: 020 626 4988