Viswedstrijd de Drie Hoven

Maandag, 25 augustus 2014

Veel belangstelling voor viswedstrijd in verzorgingstehuis De Drie Hoven.

Het verzorgingstehuis De Drie Hoven beschikt over een eigen visvijver. Ieder jaar organiseert het verzorgingstehuis samen met de Amsterdamse Hengelsport Vereniging een viswedstrijd. Namens de hengelsport vereniging neemt de heer Cor de Vijlder altijd de organisatie voor zijn rekening. Op dinsdag 12 augustus was het dus weer zover, in de ochtend kwam de regen nog met bakken uit de lucht maar gelukkig brak in de middag een aangenaam zonnetje door. Zo'n 40 bewoners, met hun familieleden, waren op de wedstrijd afgekomen en genoten zichtbaar van de wedstrijd. De eerste prijs viel ten deel aan de heer v.d. Kroon, hij ving 3 vissen met een totale lengte van 52 cm. De tweede prijs ging naar de heer Caron, hij wist een karper te vangen van 45 cm. De derde prijs is een gedeelde prijs geworden. De dames de Haan en Bonke vingen ieder een vis van 17 cm. De poedelprijs ging dit jaar naar de heer van Wijk aangezien hij vast kwam te zitten aan de bodem.....Pech dus.... Alle vissen werden na de vangst weer keurig terug gezet. Het was weer een reuze gezellige dag met gezellige muziek, een hapje en een drankje. Mevrouw de Roest van De Drie Hoven, hartelijk bedankt voor het aanleveren van de foto's en de tekst.  De bewoners bedanken hierbij Cor de Vijlder en wij natuurlijk ook dat hij deze dag voor de bewoners weer mogelijk heeft gemaakt. Bedankt Cor !

1e prijs de heer v.d. Kroon               2e prijs de heer Caron                      3e prijs de dames de Haan en Bonke