Bekijk (vlieg) vissen eens door een andere bril

Maandag, 17 maart 2014

Bij vliegvis club de meivlieg in Badhoevedorp gaat het vanaf april allemaal weer beginnen.

De vliegvis vereniging De Meivlieg te Badhoevedorp start op dinsdag 29 april 2014 om 19:30 uur weer haar traditionele werpcursussen voor beginners en gevorderden. Voor beginners is dit een uitstekend moment om in te stappen en het vissen eens door een andere bril te bekijken. Jong of oud ? Iedereen is van harte welkom.

I believe …..

Ervaren vliegvis kanjers zullen jou op deze avond de basis “kneepjes” van het vliegvissen gaan aanleren zodat je in het verlengde van deze dag vanaf mei al de mogelijkheid krijgt om het geleerde aan de waterkant te oefenen. Vanaf de maand mei tot en met oktober worden tevens een aantal gezamenlijke visdagen, trips of avonden georganiseerd voornamelijk in Nederland maar ook in de ons omliggende landen. Avontuurlijk genoeg dus !

I believe i can …….

Om het geheel te completeren kun je vanaf oktober ook weer aanschuiven aan de “bindtafel” en leer je zelf de vliegen, nimfen, streamers, garnalen en dergelijke te binden om je vangsten te vergroten. Lijkt het je leuk om het vliegvissen te ontdekken, werp dan eens een blik op www.meivlieg.nl of neem contact op met Tom Neumeier van de vereniging voor nadere details. Tom is te bereiken onder telefoonnummer 06 539 32 452.

I believe i can fly……..