Vis TV Next en Vis TV Politiek

Vrijdag, 20 januari 2017

In Vis TV Next gaat presentator Robert de Wilt deze keer op bezoek bij Wouter Beyer. Deze milieubewuste karpervisser heeft een manier gevonden om heel eenvoudig én goedkoop loodvervangers te maken met kiezelstenen. Wil je leren hoe dat moet? Zondag legt Wouter het stap voor stap uit. In Vis TV Politiek staat VVD’er Barbara Visser op de viskist. Zij vertelt wat de VVD de sportvisser te bieden heeft. Verder ontbreken ook Vis TV Tips, Vis TV op Reis en Mijn Visstek niet.

Herhaling op vistv.nl Aflevering 3 van Studio Vis TV wordt aanstaande zondag 22 januari van 9.00 tot 9.55 uur uitgezonden op RTL 7. Mocht je de uitzending op televisie onverhoopt missen, dan kun je deze na de uitzending direct online terugkijken op www.vistv.nl Studio Vis TV wordt t/m 26 februari iedere zondagochtend op RTL 7 uitgezonden. De uitzendingen beginnen om 9.00 uur. Aansluitend wordt vanaf zondag 5 maart twaalf weken op rij een nieuw seizoen van Vis TV uitgezonden. Kijk voor meer informatie op www.vistv.nl.