Vergunning nachtverblijf

• De nachtverblijfpas is alleen beschikbaar voor leden van de AHV.
  • Onder nachtvissen wordt verstaan de periode; 2 uur na zonsondergang en 1 uur voor zonsopkomst.
  • De nachtverblijfpas is verplicht op de volgende wateren overeenkomstig en met inachtneming van bijzondere bepalingen zoals vermeld in het voor dat jaar geldende inhoud bij bewijs van lidmaatschap : de Sloterplas (no. 39 pagina 15), het Kinselmeer (no. 29 pagina 14), de sierwateren in Amsterdam Zuidoost (no. 25 pagina 14), de Bosbaan (no. 1 pagina 7), de Grote en Kleine Amstelveense Poel (no. 6 pagina 9) en het Amsterdamse Bos ten zuiden van de H. Colijnweg, (no. 2 pagina 7) het Amsterdam-Rijnkanaal van KM paal 0 tot de spoorbrug bij Weesp (no. 28 pagina 14), het Nieuwe Diep en de Diemen (no. 28 pagina 14), Ouderkerkerplas, geen tent toegestaan, alleen paraplu (no. 21 pagina 12) en de Hoge dijk, geen tent toegestaan alleen paraplu (no. 24 pagina 13).
  • De nachtverblijfpas kost € 10,00. Als je deze via onderstaand formulier bestelt moet je € 2,50 extra overmaken voor administratie- en portokosten. Bij het afhalen van je nachtverblijfpas op het AHV-kantoor is deze dus € 2,50 goedkoper.
  • Maak het totaalbedrag van € 12,50 over aan de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499).
  • Voor de nachtverblijfpas is een pasfoto nodig. Stuur die per e-mail of per post naar de AHV, Beethovenstraat 178, 1077 JX Amsterdam, onder vermelding van je naam, lidnummer en de soort aangevraagde vergunning (nachtverblijfpas). Mocht de AHV al een pasfoto van je in bezit hebben, dan hoef je deze niet nogmaals op te sturen.
VOORWAARDEN NACHTVISSEN

- Verblijfsmiddel dient niet verder dan een afstand van 10 meter van het water geplaatst te zijn waarin wordt gevist.
- Per persoon mag maximaal een eenvoudig verblijfsmiddel en een paraplu worden geplaatst.
- Als verblijfsmiddel zijn slechts toegestaan een paraplu, al dan niet voorzien van daarbij behorende flappen of een kampeertentje/bivy.
- Het kampeermiddel mag geen grotere afmeting hebben dan 3 x 2.5 meter en moet een neutrale groene, bruine of camouflagekleur hebben.
- Overlast wordt niet getolereerd. Onder overlast wordt onder andere verstaan; geluidsoverlast, het achterlaten van afval (houd afval in eerste instantie binnen de tent of bewaar het in een zak), het met de auto ongeoorloofd rijden op fiets of wandelpaden of stilstaan anders dan op een als parkeerplaats aangewezen plek.
- Uitwerpselen dienen opgeruimd te worden
Foutmelding

Aanhef