Vergunning 3 dagen

• De AHV biedt aan personen die de "Amsterdamse wateren" eens uit willen proberen, de mogelijkheid dit te doen door middel van een drie daagse vergunning.
  • De kosten voor deze vergunning zijn € 15,00 als u het aanvraagt via onze website en € 12,50 aan ons verenigingskantoor. De drie daagse vergunning wordt afgegeven voor drie aaneengesloten dagen. Het geeft toestemming om in de door u gekozen periode met twee hengels overdag te mogen vissen in de Amsterdamse wateren. (Dus geen nachtvissen, dit is voorbehouden voor leden van de A.H.V.)
  •  Maak het totaalbedrag van € 15,00 over aan de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499).
  • Indien u binnen een periode van 30 dagen zou besluiten om toch gebruik te willen maken van een volledig lidmaatschap dan zal de A.H.V. € 10,00 in mindering brengen op de lidmaatschapskosten.
  • Let op ! Wilt u al direct vissen vanaf de dag dat u de 3 daagse vergunning aanvraagt, neem dan even contact met ons op via telefoonnummer 020-626 49 88(ma t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur)

Foutmelding

Aanhef