Aanvraagformulier

• Voor alle vergunningen geldt dat € 2,50 wordt gerekend voor administratie- en portokosten als je via internet bestelt (of telefonisch). Bij afhalen van uw vergunning op het A.H.V.-kantoor is deze dus € 2,50 goedkoper.
  • Maak het totaalbedrag aan de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (NL84 INGB 0000 590499) over.
  • De in dit formulier genoemde bedragen zijn inclusief € 6, - verwerkingskosten voor nieuwe junior- en senior leden.
  • Bij betaalwijze kan gekozen worden voor optie 1: het jaarlijks overmaken van het juiste bedrag of optie 2: het overmaken van het bedrag voor het eerste jaar en voor de jaren daarna automatisch. Bij de keuze voor optie 2 machtig je de A.H.V. tot wederopzegging om jaarlijkse via automatische incasso de contributie voor de VIS pas te laten incasseren. De eerste incasso zal in november van het aanmeldingsjaar plaatsvinden voor het lidmaatschap van het volgend jaar. Bij automatische incasso krijg je vanaf dat moment € 2,50 korting.
  • Door het invullen van het aanvraagformulier via internet of bij een van onze verkooppunten verklaar je kennis te hebben genomen en akkoord te zijn met de verenigingsstatuten en huishoudelijk reglement van de Amsterdamse Hengelsport Vereniging.
  • De contributieprijzen zijn inclusief eventuele afdrachten aan de federatie Sportvisserij MidWest Nederland (SVMWN) en Sportvisserij Nederland. Senior leden die de contributie per factuur willen voldoen, betalen € 2,50 extra voor administratie en verzendkosten.
  • Ben je al lid (Junior VISpas of VISpas) van een vereniging die is aangesloten bij de federatie, dan krijg je € 14,00 terug. Bij nieuwe leden wordt deze korting het eerste jaar door Sportvisserij Nederland terug betaald. Ga na de ontvangst van de 2e Vispas naar deze link, dubbele afdracht

Foutmelding

Aanhef