Lid worden 2018

Vul het aanvraagformulier in en verstuur het. Of bel (020) 626 4988. Maak de eerste keer het juiste contributiebedrag over naar de AHV te Amsterdam, op rekening NL84 INGB 0000 590499. Binnen enkele dagen ontvang je een voorlopig vergunning waarmee je meteen kunt vissen. De VISpas krijg je later thuisgestuurd. Als je vandaag al wilt vissen haal dan je vergunning bij één van onze wederverkopers of op het verenigingskantoor van de AHV aan de Beethovenstraat 178.

Door het invullen van het aanvraagformulier via internet of bij een van onze verkooppunten verklaar je kennis te hebben genomen en akkoord te zijn met de verenigingsstatuten en het huishoudelijk reglement van de Amsterdamse Hengelsport Vereniging.

Jeugdvergunning € 0,00 € 0,00
(categorie tot 14 jaar 1 hengel)
Jeugd VISpas € 18,00 € 20,50
(categorie tot 14 jaar 2 hengels)
Junior VISpas* € 32,00 € 34,50
(categorie tot 18 jaar 2 hengels)
VISpas* € 52,00 € 54,50
(categorie vanaf 18 jaar 2 hengels)

* Deze bedragen zijn inclusief € 6, - verwerkingskosten voor nieuwe leden.

Vraag je een nieuw lidmaatschap aan, dan dien je de eerste keer zelf het contributie bedrag aan ons over te maken.

Ben je al lid van een andere hengelsportvereniging? Dan krijg je later een deel van het geld teruggestort. De hoogte van dat bedrag is afhankelijk van de vraag bij welke Federatie je `hoofdvereniging` hoort. Ben je al lid (Junior VISpas of VISpas) van een vereniging die is aangesloten bij de federatie, dan krijg je € 14,00 terug. Na ontvangst van de 2e vispas kunt u dit doen via deze link, dubbele afdracht.

Let op
De Amsterdamse Hengelsport Vereniging hanteert net als andere verenigingen een opzegtermijn ! Dit houdt in dat een opzegging voor 1 oktober van een bepaald jaar in het bezit moet zijn van het bestuur, dit mag schriftelijk of via e-mail gebeuren.